徐克  林嶺東   杜棋峰三位導演首次創新接力拍攝的電影作品   有點像是改良版的傳話遊戲誰也不知道一句話傳到最後面會變成怎樣的情況
     其實看完了鐵三角  加上ㄎ 跟三位導演自己過往作品比並未超越太多  但跟任何其他人比仍是巔峰之作  尤其是跟台灣許多國片如刺青宅變之流相比更是雲泥之分遠遠超越   既使沒有說明也可以看得出來結局的三十分鐘是杜棋峰的手法  很多放逐跟槍火的影子尤其是草叢裡槍戰那一幕跟 杜導之前的槍火有意取同工之妙   林雪仍然是出色的綠葉一出場便掀起風波
     
       

鐵三角 
劇情簡介  

一間酒吧,三個落魄人,無數怨氣話。寶山(任達華 飾)、彭輝(古天樂 飾)和莫中原(孫紅雷 飾)三位飽受社會、家庭及經濟壓力的好友,在酒酣耳熱中商議大計,要改變可惡的現狀,只有錢!神秘老人出現留下線索。為三人帶來一次尋寶奇遇!莫破解老人留下的口令,寶藏就在立法局的地底。三人出發,找出寶藏。滿以為發財在望之際,便衣探員正文(林家棟 飾)追捕而至。

  一連串怪事接踵而來!神秘老人的死在新聞報導中發放,輝受大圈佬威脅參與銀行打劫行動。 莫與輝雖懷疑寶藏背後埋著不可告人秘密,但為了錢,三人決定冒生命危險,儘快出貨!因為三人得來的之物是一具身披純金外衣的史前古屍——無價國寶!

寶物的出現,在三人之間引起矛盾和衝突。三人各懷私心,重新衡量彼此的關係。猜忌、懷疑、成見,使獲寶的喜悅蒙上陰影。

  山目睹妻子玲(林熙蕾 飾)和文偷情,一直悶悶不樂。這晚回家,玲又無理取鬧,夫妻感情進一步惡化。文欲帶玲遠走高飛,為籌措逃亡費,和玲密謀奪寶。他們透過山得知寶物的存放地點,但是文在奪寶時失手被擒,成為山的階下囚。

文被山脅持至一間古屋,玲被騙前來,見文已成階下囚,立即將一切責任推到文身上。山一心維繫和玲的感情,寧願相信她的說詞,為她穿上金衣。二人擁抱纏綿,文妒火中燒。

  輝、莫來到大屋,見山和玲重修舊好,大為愕然。文突然發難撲向玲,一刀刺入,玲重傷。文搶過金衣,駕車逃逸。輝駕車載文、莫和奄奄一息的玲,四人慌亂在公路圓環兜圈,爭執該前往何處。莫不理會玲傷勢,堅持不惜任何代價,務必搶回金衣!

  輝車爆胎,四人滯留在一偏遠村落,意外查到文蹤跡。莫計劃偷龍轉鳳奪回金衣,四人合作引開文注意,卻撞見大圈佬進行軍火交易,導火線一觸及發!

  漆黑中槍聲四起,文、輝、莫、玲在草叢中各自尋找出路。生死、錢財、友誼只在一念之間……
影 片 首 段 是 由 徐 克 拍 攝 , 負 責 接 第 二 棒 的 林 嶺 東 看 過 徐 克 的 30 分 鐘 戲 後 , 他 就 要 想 辦 法 將 故 事 發 展 下 去 , 究 竟 對 他 來 說 有 沒 有 難 度 呢 ?
林 嶺 東 笑 說 : 「 我 覺 得 佢 已 經 留 畀 我 好 多  啦 , 佢 留 畀 我 一 個 故 事 、 一 個 箱 同 埋 幾 個 人 物 , 已 經 好 足 夠 。 」
看 過 之 前 兩 位 導 演 的 故 事 後 , 最 後 一 部 份 輪 到 杜 琪  來 結 局 , 他 又 如 何 收 場 呢 ?
杜 琪  : 「 其 實 我 拍 最 後 一 段 戲 完 全 冇 壓 力 , 當 初 佢  點 拍 , 我  部 份 一 定 係 結 局 , 一 定 要  我 部 份 講 完 個 古 仔 , 所 以 我 冇 其 他 想 法 , 只 係 佢  點 樣 走 , 我 都 要 走 埋 終 點 。 」
林 嶺 東 03 年 執 導 《 情 逢 敵 手 》 後 , 一 直 處 於 休 息 狀 態 , 不 斷 推 掉 片 約 , 今 次 何 以 會 破 例 出 山 ?
「 當 初 收 山 , 係 因 為 覺 得 自 己 都 拍  成 30 年 戲 , 乜 都 拍 過 晒 , 所 以 想 休 息  ! 考 驗  自 己 唔 拍 戲 得 唔 得 , 點 知 老 徐 搵 我 拍 《 鐵 三 角 》 , 我 覺 得 如 果 拍 三 分 一 戲 都 唔 拍 , 咁 就 真 係 以 後 唔 使 拍 戲 啦 , 以 前  林 嶺 東 已 經 唔 存 在 啦 。  家 重 新 出   我 , 經 過 輪 迴 後 , 已 經 改 名 叫 東 嶺 林 , 我 發 現 自 己 仲 係 好 鍾 意 拍 戲  。 」 坐 在 旁 邊 的 老 徐 與 阿 杜 對 他 輪 迴 與 改 名 理 論 都 忍 俊 不 禁 。



「 係 導 演 又 係 觀 眾 」
每 位 導 演 拍 片 都 有 自 己 風 格 , 今 次 每 人 只 拍 三 分 一 , 究 竟 是 否 滿 意 其 餘 兩 位 導 演 所 拍 的 部 份 呢 ?
徐 克 不 假 思 索 說 : 「 係 絕 對 滿 意 , 成 部 戲 湊 合 起  , 我 有 好 大 驚 喜 。 」 林 嶺 東 : 「 阿 杜 承 接 我  部 份 好 精 采 , 我 睇  時 候 , 覺 得 自 己 又 係 導 演 又 係 觀 眾 , 呢 個 經 驗 係 從 未 有 過 , 我 係 冇 諗 過 佢 會 咁 拍 , 因 為 我 一 定 唔 會 咁 拍 , 但 佢  拍 法 , 係 好 有 追 看 性 , 而 老 徐  開 場 就 畀  好 多 想 像 空 間 我 。 」
杜 琪  : 「 每 個 導 演 拍  都 會 好 主 觀 , 好 難 講 好 壞 , 拍 之 前 又 講 明 唔 可 以 改 其 他 導 演   喎 , 所 以 點 都 要 埋 尾 , 有 不 足 地 方 都 係 呢 部 戲  特 色 。 我 覺 得 林 嶺 東 拍  部 份 , 手 法 已 經 冇 以 前 咁 沉 重 , 阿 徐  部 份 空 間 好 闊 , 作 為 起 步 者 , 佢 將 故 事 引 申  好 多  畀 阿 東 去 發 展 , 到 阿 東  部 份 , 佢 講  好 多 友 情 同 愛 情 , 而 且 拍 得 幾 深 入 , 到 我 埋 尾 時 , 其 實 佢  已 經 交 低  好 多  畀 我 。 」月 旦 鐵 三 角 名 作 各 有 絕 招
他 們 三 位 導 演 在 娛 樂 圈 相 識 了 30 年 , 同 樣 熱 愛 電 影 , 是 十 分 投 緣 的 好 朋 友 , 完 全 沒 有 同 行 如 敵 國 之 心 , 反 而 是 互 相 欣 賞 。 且 看 他 們 如 何 品 評 自 己 的 老 友 。
徐 克 : 「 阿 杜 係 一 位 生 命 力 好 強  導 演 , 不 停 咁 轉 變 , 佢 最 厲 害 係 不 停 有 作 品 面 世 , 完 全 冇 受 香 港 不 景 氣 影 響 , 用 人 同 題 材 都 有 一 手 , 總 之 同 樣 俾 其 他 導 演 用 過  人 或 拍 過  題 材 , 擺  佢 手 就 完 全 唔 同 , 我 好 開 心 香 港 可 以 有 咁  導 演 。  佢 作 品 入 面 , 好 以 《 黑 社 會 》 、 《 審 死 官 》 、 《 放 . 逐 》 同 《 孤 男 寡 女 》 等 我 都 好 喜 歡 。 至 於 阿 東 , 佢 拍 戲 特 色 係 好 有 爆 炸 力 , 好 陽 剛 , 佢 拍 浪 漫 題 材 一 樣 係 好 有 爆 炸 力 , 但 又 往 往 可 以 觸 動 觀 眾 情 緒 , 佢  全 世 界  導 演 入 面 應 該 有 一 個 位 置 , 希 望 佢 輪 迴 之 後 , 會 畀 另 一 個 驚 喜 我  。 佢  風 雲 系 列 作 品 , 我 係 好 喜 歡 。 」
阿 杜 : 「 我 同 阿 東  無  訓 練 班 時 認 識 , 當 時 佢 拍  電 視 已 經 好 紮 實 , 覺 得 呢 個 人 拍  好 厲 害 , 後 來 佢 移 民 加 拿 大 返  , 拍  一 系 列 風 雲 片 , 絲 毫 以 前 拍 電 視  痕  都 冇 , 而 且 佢 好 擅 於 將 演 員 發 揮 到 極 點 , 我 唯 一 係 唔 鍾 意 佢 拍 西 片 , 完 全 唔 係 佢 世 界 , 後 來 佢 返  拍  《 目 露 兇 光 》 我 就 好 鍾 意 啦 ! 而 老 徐 由 電 視 台  陣 開 始 , 我 已 經 覺 得 佢 拍  好 厲 害 , 睇 佢 拍 《 家 變 》 同 《 金 刀 情 俠 》 , 人 人 咁 拍 , 你 就 睇 到 佢 唔 會 咁 拍 , 佢 當 時  功 力 , 好 多 導 演 都 話 望 塵 莫 及 , 到 佢 進 軍 影 壇 拍 《 第 一 類 型 危 險 》 , 真 係 睇 到 你 有 透 唔 到 氣  感 覺 , 佢  利 用 場 景 同 演 員 方 面 能 力 好 高 , 又 勇 於 創 新 , 佢 拍  《 蝶 變 》 、 《 蜀 山 》 同 《 東 方 不 敗 》 等 , 我 都 好 喜 歡 。 」

林 嶺 東 : 「 我 認 為  香 港 電 影 史 入 面 , 阿 杜 同 老 徐 應 該 可 以 企  好 前 位 置 , 自 從 《 十 萬 火 急 》 開 始 , 我 發 現 阿 杜 拍 攝 手 法 同 創 作 意 念 有  好 大 轉 變 , 拍 槍 戰 片 都 可 以 拍 到  演 員 有 大 俠 感 覺 。 不 過 佢 好 奇 怪 成 日 拍 一 種 題 材 , 又 鍾 意 用  用 去 都 係 同 一 班 演 員 。 老 徐 係 一 位  創 作 意 念 上 好 天 馬 行 空  導 演 , 睇 完 佢 部 《 蝶 變 》 , 你 會 嘆 為 觀 止 , 覺 得 好 精 采 , 佢 係 一 位 不 受 任 何 思 想 規 範  導 演 , 佢 拍  《 黃 飛 鴻 》 、 《 東 方 不 敗 》 等 我 都 好 喜 歡 。 」
鐵 三 角 組 合 雖 然 意 見 不 同 , 卻 目 光 一 致 , 希 望 能 憑 電 影 團 結 香 港 精 神 。
鐵三角官方網站http://www.trianglethemovie.com/

三位導演都是接近神的境界
在我心中都是跡近無敵,所以也不敢潛越隨意批評
所以以下只是一點點單純以觀眾立場的小小看法(待續)
arrow
arrow
    全站熱搜

    impact1970 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()